Obsługa klienta
W jaki sposób kupuje się u naszym sklepie buty
W naszym sklepie zawsze są dostępne modele, akcesoria oraz galanteria mające odzwierciedlanie w magazynie.
O Firmie
Jesteśmy rodzinną firmą która nieprzerwanie od końca lat 80 handluje obuwiem a w szczególności damskim. Lata doświadczenia w branży oraz świeża wizja młodego pokolenia zaowocowały rozszerzeniem działalności sklepów stacjonarnych o e-sklep gdzie szczególną wagę przywiązaliśmy do oczekiwań naszych Klientów, którzy od obuwia i dodatków wymagają, aby zawsze były modne i najwyższej jakości. Naszą ofertę tworzą kolekcje uznanych na polskim i europejskim rynku producentów tj. Edeo/Ebata, Anis, Gino Rossi, Rieker, The Flexx, Nessi, Sagan, Sala, Carinii, Karino, Maxoni, Axel, Maciejka, Krimen, Zodiaco, But S, Gremax, Nik i wielu innych dzięki którym możemy proponować najświeższe i najbardziej atrakcyjne wzory.
Kontakt
Z przyjemnością odpowiemy lub odpiszemy na każde Twoje pytanie od poniedziałku do piątku od godziny 10 - 20.
Tel: 508-324-087
E-mail: sklep@buty1.pl
Wysyłka i realizacja zamówień
Towar znajdujący się na naszym sklepie jest odzwierciedleniem naszych stanów magazynowych dzięki czemu większość złożonych zamówień zostaje wysłane w przeciągu 24 godzin po zaksięgowaniu pieniędzy na naszym koncie. Czas doręczenie przesyłki kurierskiej DPD oraz do Paczkomatów inPost wynosi 1-2 dni roboczych natomiast przesyłka Kurier48 Poczty Polskiej 2-3 dni roboczych.
Przy zamówieniu powyżej 200 zł opłaconym z góry wysyłka Paczkomatem lub Pocztą Polską GRATIS!
Marketing Sklepu Internetowego
O ile Państwo wyraziliście na to zgodę (zapis do newslettera), podany przez Państwa adres e-mail będzie wykorzystywany w celach marketingowych własnych produktów buty1.pl. Zgoda może być cofnięta w każdym czasie.
Płatności
Zamówiony towar za pobraniem wysyłane jest niezwłocznie po złożeniu zamówienia natomiast przy płatności przelewem po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.
Pytania
naszych klientów

i odpowiedzi
Czy wysyłają państwo zamówienia za granicę polski?
Obecnie dostawa towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitel Polskiej.
W jaki sposób pakujecie przesyłki?
Obuwie jest zapakowane w kartonowe pudełka.
W zależności od ilości produktów pakujemy obuwie w specjalne worki foliowe.
Dokładamy wszelkich starań aby materiały były przyjazne środowisku oraz łatwe do utylizacji.
Czy w waszym sklepie są promocje?
TAK, w nazym sklepie są promocje.
Informacje o rabatach zamieszczamy na portalu społecznościowym.
Zamówienia powyżej 200 zł wysyłamy na nasz koszt*.
Czy wszystkie produkty w sklepie dostępne są natychmiast?
TAK, wszystkie produkty widoczne na kartach sklepu są dostępne w naszym magazynie a wysyłki przygotowywane są w ciągu 24 godzin w dni robocze.
Czy cena widoczna przy produkcje obejmuje opłatę za dostawę?
NIE, cena widoczna przy towarze określa jego wartość brutto.
Opłata za dostawę jest doliczana przy kolejnych krokach zamówienia
* Darmowa wysyłka Pocztą Polska - kurier48 oraz Paczkomatami inPost przy płatności przelewem klasycznym powyżej 200 zł.
x
* Kod rabatowy nie łączy się z innymi promocjami i może być wykorzystany jednorazowo na zakup produktów nieprzecenionych powyżej 200 zł
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel